Paikka ulkovaatteisiin – näin paikkaat ulkovaatteet ja pidennät niiden käyttöikää

Mikä sen ihanampaa kuin leikkiä temmeltää niin, ettei vaatteita tarvitse varoa. Hiekkalaatikkoleikit kontaten, kukkulankuningasta pihan korkeimmalla kinoksella tai rymyäminen muuten vain kavereiden kesken. Tällaisessa menossa vaaditaan ulkovaatteilta kestävyyttä, mutta valitettavasti vähälumiset talvet ja siihen kuuluva teräväreunainen sepeli eivät ole hyvinkään huolletun ulkovaatteen kaveri.

Oli vaate valmistettu kuinka laadukkaista materiaaleista tahansa, voivat kivet ja musta asfaltti polvien alla kuluttaa kestäväänkin haalariin tai sadevaatteeseen reiän, joka vaatii paikkausta.

Valitse paikka ulkovaatteen materiaalin mukaan

Ulkoillessa ja retkeillessä voi sattua ja tapahtua niin lapsille kuin aikuisillekin. Vauhdikkaat hippaleikit tai juurakkoon kompastuminen patikoidessa voivat rikkoa vaatteen hetkessä. Erityisesti vedenpitävissä vaatteissa, kuten sadevaatteissa reikä pilaa vaatteen käyttötarkoituksen kokonaan. Rikkoutuneissa kurahousuissa ei pysy kuivana, vaikka kuinka toivoisi.

Onneksi hätä ei ole tämän näköinen, vaan markkinoilla on saatavilla kauniita paikkoja ulkovaatteisiin. Paikat ovat helposti laitettavia ja niitä voidaan leikata juuri sen kokoiseksi ja muotoiseksi kuin itse haluaa.

Oli kyse sitten aikuisten tai lasten vaatteista, valitse ulkovaatteeseen paikka aina vaatteen materiaalin mukaan. Esimerkiksi nylonpaikalla saat nopeasti lasten sadevaatteista taas käyttökelpoiset. Liimattava paikka on heti käyttövalmis eikä läpäise vettä, joten kurahousut voi vetää jalkaan heti paikkauksen jälkeen.

Paikka ulkovaatteessa voi olla myös hauska ja tyylikäs

Moni ajattelee, että paikka ulkovaatteessa automaattisesti pilaisi vaatteen ulkonäön. Kauppojen paikkavalikoima on nykyisin kattava, joten sieltä löytyy varmasti miellyttävä paikka vaativampaankin makuun. Hauska paikka voi jopa antaa uuden, persoonallisen vivahteen ulkovaatteelle. HC Outwearin tyylikkäät ulkovaatteet pidät helposti tyylikkäänä paikattunakin, kun valitset materiaaliltaan, väreiltään ja tyyliltään sopivan paikan. Muistathan kuitenkin huomioida, että eri pintamateriaaleille soveltuvat erilaiset paikat.

Silitettävä paikka

Katso aina ulkovaatteen pesulapusta, saako vaatetta silittää. Mikä ulkovaate kestää silitystä, voi sen paikata silitettävällä paikalla. Paikan ja silitysraudan väliin on hyvä laittaa ohut kangas suojaamaan raudan suoraa kosketusta ulkovaatteeseen.

Itseliimautuva paikka

Itseliimautuva paikka on helppo ja nopea tapa paikata ulkovaate. Ne pitävät usein myös hyvin vettä, joten se on erityisen hyvä paikka sadevaatteille ja vettä pitäville ulkohaalareille. Ennen paikan liimaamista, puhdista paikattava kohta huolellisesti, jotta paikka tarttuu tiukasti ulkovaatteen pintaan.

Kuviolliset paikat

Kuviollisilla paikoilla piristät vaatteen ulkonäköä. Yksi kiva kuviollinen paikka tai monta pientä, sopii erityisesti lasten ulkovaatteita piristämään. Kuviolliset paikat voivat olla myös silitettäviä, jolloin on huomioitava vaatteen materiaali ja sen silitettävyys.

Laadukkaan ulkovaatteen paikkaaminen kannattaa

HC Outwearin ulkovaatteet kestävät monenlaista kulutusta, mutta joskus voi vahinkoja sattua. Vahingon sattuessa on ulkovaatteen paikkaaminen aina ekologisempi vaihtoehto kuin uuden ostaminen. Tutustu HC Outwearin laadukkaisiin lasten, naisten ja miesten ulkovaatteisiin - näitä vaatteita eivät paikat häiritse.

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

HC Outwear -verkkokaupasta tilaaminen on helppoa ja turvallista. Kaikki tuotteemme on suunniteltu Suomessa ja valmistettu kotimaisten laatustandardien mukaan valituilla alihankintatehtaillamme eri puolilla maailmaa. Vastaamme kaikkien myymiemme tuotteiden laadusta.

Tekemällä tilauksen verkkokaupassamme liityt asiakasrekisteriimme. Mikäli et halua meiltä jatkossa asiakasviestejä, voit poistua rekisteristä koska tahansa klikkaamalla asiakasviestissä olevaa 'poistu rekisteristä' linkkiä tai ottamalla suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu[a]hcoutwear.fi. Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme.

TOIMITUSAIKA JA TOIMITUKSEN SEURANTA

ILMAISEN TOIMITUKSEN RAJA ON 89€ (ei koske kotiinkuljetusta).

Toimituskulut ovat: 

Matkahuolto Lähellä-paketti 5,90€

Postipaketti 6,90€

PostNord MyPack Collect 7,90€ 

Matkahuolto Kotijakelu-paketti 10,90€

PostNord MyPack Home -kotiinkuljetus 15,90€ 

Kaikki verkkokaupan tuotteet ovat heti varastossa. Arkena ennen klo 13 jätetyt tilaukset ehtivät saman päivän toimitukseen. Posti lupaa toimituksille 1-2 päivän ja Matkahuolto / PostNord 1-3 päivän toimitusajan.

Kun tilauksesi lähtee sinulle, saat toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Tässä viestissä on myös Postin seurantanumero, jolla voit itse seurata tilauksesi kulkua.

Varaamme oikeuden loppuunmyyntiin, inhimillisiin saldovirheisiin sekä hintavirheisiin. Mikäli tilaamiesi tuotteiden suhteen ilmenee jokin poikkeama, otamme pikimmiten yhteyttä sähköpostitse.

Tilaaminen Ahvenanmaalle

Toimitamme tilaukset Ahvenanmaalle ilman arvonlisäveroa. Arvonlisävero maksetaan Åland Postille, kun paketti noudetaan postista tai toimitetaan kotiin.

PALAUTTAMINEN 

Noudatamme Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) ehtoja. Käyttämättömille tuotteille on 14 vuorokauden palautusoikeus.

Palautusrahtikulu
Pakettien turha lähettely edes takaisin rasittaa ympäristöämme ja siksi tuotteiden palautus ei ole ilmaista. Palautusrahtikulu on 6,90€ ja se vähennetään/veloitetaan takaisinmaksun summasta. Emme veloita palautusrahtikulua silloin, kun asiakas pitää tuotteita yli 89€ arvosta.

Toimituskulut hyvitetään kokonaisuudessaan, kun tilauksella olevat kaikki tuotteet palautetaan. Mikäli tilauksella on useampi tuote ja palautat vain osan niistä, ei toimituskuluja hyvitetä.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Veloitamme noutamattomasta lähetyksestä 10,00 €:n käsittelykulun.

Vaihto
Haluamme, että saat käyttöösi sopivan koon ja siksi yksi tuotevaihto on maksuton, mahdollisista seuraavista veloitamme toimituskulun 6,90€. Voit vaihtaa tilaamasi tuotteen joko vastaavan hintaiseen tai edullisempaan tuotteeseen, jolloin palautamme hinnanerotuksen asiakkaalle palautus- / vaihtokäsittelyn yhteydessä. Jos meillä ei ole enää haluamaasi vaihtotuotetta, teemme maksunpalautuksen ja ilmoitamme siitä sinulle.

Voit vaihtaa tuotteen toiseen pyytämällä vaihtoa palautuslomakkeella tai lähettämällä sähköpostin asiakaspalveluumme. Vaihto on mahdollista, jos korvaavaa tuotetta on varastossa. Kiireellisessä tapaukseesa voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupasta ja huomioimme tämän kun käsittelemme palautustasi jos olet maininnut asiasta palautuslomakkeella. 

Huolenpitovelvollisuus
Tuotteeseen on oikeus tutustua rauhassa kotona. Sinulla on lain edellyttämä velvollisuus pitää huolta tuotteesta eikä tuotetta saa ottaa käyttöön siihen tutustuessaan. Palautettavan tuotteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen (laput paikoillaan). Palauta tuotteet ensisijaisesti niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen tuotteen hinnan takaisinmaksua. 

Veloitamme 100% arvonaleneman, mikäli tuotteesta on poistettu hintalappu, tuote on tahraantunut, rikkoontunut tai jos tuote on pesty ennen palautusta. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle.

Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajaviraston sivuilta. 

NÄIN PALAUTAT

Toimituksen mukana on aina PALAUTUSLOMAKE, jonka avulla palauttaminen on helppoa.

1. Varmista, että tuotteesi on palautettavissa (ks. huolenpitovelvollisuus, palautusaika).
2. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan. Emme vastaa huonosti pakatuista palautuksista.
3. Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautukseen. Pyydäthän tositteen asiakaspalautuksesta, jotta voimme selvittää asiaa katoamistapauksissa.
5. Liimaa toimituksen mukana tullut palautustarra paketin päälle, mielellään vanhan tarran päälle. (Huom! Matkahuollon lähetyksissä ei ole mukana palautustarraa.) Vie paketti palautuspisteeseen riippuen toimitustavasta.

PostNord-palautukset

Mikäli paketin mukana on palautusosoitekortti, kiinnitä palautusosoitekortti paketin päälle. Varmista, että viivakoodi on helposti luettavissa tasaisella pinnalla. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa PostNordin noutopisteeseen. Mikäli et saanut vastaanottamasi paketin mukana palautusosoitekorttia, ota aina yhteyttä paketin lähettäjään palautusohjeiden saamiseksi. Voit halutessasi tehdä palautuksen myös PostNordin pakettiautomaatin kautta. Lue ohjeet täältä.

Matkahuolto-palautukset

Palautustunnuksella 9553608 voit palauttaa lähetyksen kaikista muista Matkahuollon palvelupisteistä, paitsi automaateista. Vie paketti tiskille ja kerro palautustunnus. Rekisteröitymällä Matkahuollon asiakkaaksi voit hakea palautustunnuksella aktivointikoodin Matkahuollon verkkosivuilta automaattiin palauttamista varten.

Postin palautukset

Postin palautukset tulee jättää palvelupisteeseen.

Jos palautustarraa ei ole, voit palauttaa tuotteen Postin toimipisteeseen asiakaspalautusnumerolla 626038. Sinun ei tule maksaa palautusta postissa.

Postin sopimusnumero: 626038 Kauppanimi: HC Outwear/Hans Company Oy

Palautusosoite: HC Outwear/Hans Company Oy, Laivanvarustajankatu 10, 67100 Kokkola

MAKSUN PALAUTUS

Käsittelemme palautuksesi nopeasti, yleensä heti palautuspäivänä, ja hyvitämme tapahtuman automaattisesti Klarna Checkout -maksupalvelun kautta.

  • Pankkikortti, luottokortit, verkkomaksu: summa palautetaan kortille/tilille. 
  • Lasku tai osamaksu: summa hyvitetään laskussasi. Saat uuden laskun ja eräpäivän Klarnalta.

REKLAMAATIOT

Vastaamme myymiemme tuotteiden laadusta ja mahdollisista virheistä. Koska jokainen reklamaatio käsitellään yksilöllisesti, ota virheen havaittuasi välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta, jotta voimme sopia tuotteen palautuksesta, vaihdosta tai hyvityksestä. Ilmoita tuotevirheestä aina ennen tuotteen korjaamista, korjauttamista tai palautusta. Hyvitys/alennus-tapauksessa edellytämme kuvallista todisteaineistoa virheen laadusta.

Asiakaspalvelu: asiakaspalvelu[a]hcoutwear.fi

MAKSUTAVAT

Verkkokaupassamme on käytössä turvallinen Klarna Checkout -maksujärjestelmä. Voit maksaa luotto- ja pankkikortilla, verkkomaksulla, tai Klarna AB:n laskulla tai erämaksulla.

ASIAKASPALVELU

Verkkokaupan asiakaspalvelu toimii sähköpostitse arkisin. Viikonloppuina tai pyhäpäivinä esitettyihin kysymyksiin palaamme mahdollisimman pian seuraavina arkipäivinä.

sähköposti: asiakaspalvelu[a]hcoutwear.fi

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit